Wykupiłem dostęp…jak zacząć?

Poniższy link przeniesie Cię do wyzwania w Studiu PortyalYogi, od którego możesz zacząć swoją przygodę z jogą :)
https://studio.portalyogi.pl/courses/enrolled/2339...


Jak mogę zrezygnować z subskrypcji?

Warunkiem rezygnacji z subskrypcji jest samodzielne anulowanie jej na swoim koncie najpóźniej 24 godziny* przed kolejnym okresem rozliczeniowym.

Aby anulować swój abonament należy nacisnąć prawy górny przycisk (ikona człowieka) i wybrać przycisk “Zarządzaj subskrypcją”:


Aby zakończyć subskrypcję należy nacisnąć przycisk ANULUJ. I to wszystko! Kolejna opłata za Studio PortalYogi nie zostanie pobrana.

*Jeżeli anulujesz subskrypcję wcześniej, dostęp do kursów jest nadal aktywny do końca okresu rozliczeniowego, za który został opłacony.


Co, jeżeli przez przypadek anulowałem subskrypcję?

Niestety anulowanie subskrypcji jest procesem nieodwracalnym, konieczne więc będzie wykupienie nowej subskrypcji. Przy zakupie nowego abonamentu konieczne będzie założenie nowego konta, ponieważ wykupując nową subskrypcję, dołączysz już do naszej nowej platformy.

Możesz to zrobić tutaj: https://www.portalyogi.pl/dolacz/


Jak zmienić plan, w trakcie trwania subskrypcji?

Jeżeli chcesz zmienić plan subskrypcji, należy anulować* swoją aktualną subskrypcję, a następnie poczekać, aż wygaśnie dostęp do kursów** (pomimo rezygnacji, dostęp jest aktywny do końca okresu rozliczeniowego, za który został opłacony) i zakupić nową subskrypcję, wybierając taki plan, jaki Cię interesuje.

Przy zakupie konieczne będzie założenie nowego konta, ponieważ wykupując nową subskrypcję, dołączysz już do naszej nowej platformy. Możesz to zrobić tutaj: https://www.portalyogi.pl/dolacz/

*Ważne jest anulowanie aktualnej subskrypcji, ponieważ plan roczny, półroczny, trzymiesięczny i miesięczny to osobne produkty, czyli można je wykupić niezależnie i będą też niezależnie aktywne. ZAKUP NOWEJ SUBSKRYPCJI NIE JEST PRZEDŁUŻENIEM AKTUALNEGO ABONAMENTU! **Czekając z zakupem nowej subskrypcji aż do wygaśnięcia dostępu do kursów, nie stracisz opłaconego wcześniej czasu.


Chcę skorzystać z aktualnej promocji, ale mam już konto na platformie, co zrobić?

Jeśli chcesz skorzystać z aktualnie trwającej promocji, a Twoja subskrypcja na platformie jest ważna jeszcze przez jakiś czas, musisz zadecydować, czy chcesz zrezygnować z pozostałego czasu aktualnej subskrypcji na rzecz zakupu nowej. Nowa subskrypcja jest bowiem oddzielnym produktem, a nie przedłużeniem aktualnego abonamentu, więc jest aktywna już od momentu zakupu, a nie po zakończeniu trwania aktualnej subskrypcji. Jeżeli więc zdecydujesz się na taki ruch, konieczne będzie anulowanie trwającej subskrypcji, a następnie założenie nowego konta i zakup nowej subskrypcji w promocyjnej cenie.


Jak dodać sesję do ulubionych i gdzie ją później znaleźć?

Jeżeli chcesz dodać sesję do ulubionych, należy nacisnąć serduszko, które znajduje się w prawym górnym rogu po otwarciu interesującego nas filmiku, tak, aby zmieniło się na czerwone:


Wszystkie zaznaczone serduszkami sesje znajdziesz w zakładce “Ulubione:

Jak mogę zmienić dodaną do konta kartę?

Aby zmienić dodaną do konta kartę należy nacisnąć prawy górny przycisk (ikona człowieka) i wybrać przycisk “Dodaj / zmień kartę”:

Następnie wypełniasz wszystkie pola i zatwierdzasz zmiany poprzez kliknięcie na “Zaktualizuje kartę”. To wszystko! Po wejściu w wybraną sesję nie wyświetla mi się film / zacina się podczas odtwarzania. Jeżeli filmik nie wyświetla się lub zacina w trakcie odtwarzania, sprawdź, czy zarówno system jak i przeglądarka zaktualizowane są do ich najnowszych wersji. Następnie wyczyść dane przeglądania (pliki cookie i inne dane witryn oraz obrazy i pliki zapisane w pamięci podręcznej). Otwórz filmik jeszcze raz, a także w miarę możliwości sprawdzić jego działanie w innej przeglądarce. Jeżeli problem nadal będzie występował, napisz do nas na [email protected] wraz z informacją, z którym filmem występują problemy oraz z jakiego modelu urządzenia i przeglądarki korzystasz.


Link do logowania do Studia PortalYogi oraz link do odzyskania hasła:

Jeżeli posiadasz konto na naszej platformie, logujesz się korzystając z tego linku: https://sso.teachable.com/secure/71786/identity/lo...

Link do odzyskania hasła:

https://sso.teachable.com/secure/71786/identity/fo...


Jak mogę zmienić hasło?

Aby zmienić hasło, skorzystaj podczas logowania z opcji “Nie pamiętasz hasła?”: https://sso.teachable.com/secure/71786/identity/fo...


Dlaczego Studio PortalYogi pobiera ode mnie płatności?

Subskrypcja płatna oznacza, że zapisując się na subskrypcję rozpoczynamy umowę na czas nieokreślony, a system sam co dany okres czasu będzie pobierał płatność. Tworząc konto, wraz z wykupieniem dostępu do naszych treści, została wyrażona zgoda, aby system pobierał opłatę z konta, z każdym kolejnym okresem rozliczeniowym.Podczas rejestracji wyrażona została zgoda na regulamin, w którym znajduje się informacja o tym, że taka sytuacja będzie miała miejsce. Subskrypcję można anulować w każdym momencie, lecz najpóźniej 24 godziny przed kolejnym okresem rozliczeniowym.


Na czym polega 30-dniowa gwarancja satysfakcji?

Przy pierwszej płatności w Studiu PortalYogi oferujemy 30-dniową gwarancję satysfakcji. W przypadku braku zadowolenia z Portalu napisz do nas maila na [email protected] a my zwrócimy Ci pieniądze. Pamiętaj jednak, że taką prośbę należy zgłosić przed upływem 30 dni od momentu zakupu subskrypcji.


Masz uwagi / pytania?

Masz uwagi, sugestie czy wątpliwości co do działania Portalu? Napisz śmiało na [email protected], postaramy się pomóc najlepiej, jak potrafimy :)

Dołączając do Studia PortalYogi masz również dostęp do naszej zamkniętej grupy wsparcia na Facebooku, gdzie nasi jogowi eksperci odpowiedzą na Twoje pytania dotyczące praktyki oraz codziennie służą potrzebnym wsparciem.